Movienight

Jag och Lisa åkte till Uppsala igår. Josefine skulle ha följt med men hon orkade tyvärr inte. Vi hade det jättetrevligt. Med trevligt folk, godis etc. Sen på kvällen hade vi skräckfilmsmarathon. Först såg vi The Nun. Det var religion inblandat och den var en av dom bästa vi såg. Plus för att 2 st klarade sig. Efter den så kollade vi på The Reeker. Ingen fattade den filmen. Vet inte vad det berodde på (?) Efter det såg vi Evil Alien. En komedi skräckis, riktig splashig film. Alla dog förutom ljudkillen. Sen såg vi Silent scream, psyologisk film. Alla dog typ (?). Haha sen kollade vi på Harry Potter.

Kvällen i bilder:
.
Linda tränade på sin svåra *host* gitarrläxa. Jag spelade Guitar hero på mobilen. As allways.
.
Hello sunshine. När vi hade sett klart The Nun, den handlade om en Nunna som kom fram i vatten (badkar, toaletter, handfat) och mördade folk.  Då behövde jag gå på toa, ofcourse. Så när jag var där inne skrämde Lisa skiten ur mig så jag sprang ut ur toan och skrek som fan. Lisa, du ska få igen för det.
.
Evil Aliens. Den där tönten med glasögon räddade jorden (?). Fast han dog sen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det nar ju fett kul.

2009-01-12 @ 09:22:31
URL: http://gussten.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv; joo! :) så BÄST! ;)

2009-01-12 @ 13:49:09
URL: http://alexxandrah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Bästa kvällen på länge :D

2009-01-12 @ 16:33:28
Postat av: Sara

Woho! uppdatering :D§§

2009-01-12 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla mig)

Har du någon blogg?:

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0